2013. augusztus 29., csütörtök

283. VÁNDORAJÁNDÉK JÁTÉK!!!!

Ahogy ígértem, JÁTSZUNK!

Timike vándorajándék játékára jelentkeztem és legnagyobb meglepetésemre én lehettem a szerencsés továbbvivő :)

Hozzám Schnappy és Timike ajándéka érkezett.
Nagyon nehezen tudtam dönteni, hogy melyik ajándékot válasszam, hosszas hezitálás után a kulcstartó és a fülbevalók mellett döntöttem :)


Amik közül pedig most lehet választani:



Kedves Blogtársaim! Játékra fel! :)

A játékszabályok:

1. Csak egy ajándékot tarthatsz meg.
2. Neked is hozzá kell tenned egy ajándékot.
3. Be kell mutatnod mit is kaptál a csomagodban és linkelni kitől.
4. Meg kell hirdetned a játékot, vagy ha nincs blogod akkor tovább kell küldened a két ajándékot (a tiéddel együtt lesz kettő) egy olyan személynek, aki ismeri a játékot és folytatni tudja a láncot.
4. Minimum egy hétig hirdetni kell, de ha nincs jelentkező (remélem ez nem következik be), akkor lehet tovább várni.
5. A játék hirdetésekor megmutatod mi vándorol tovább, és hogy te mit teszel hozzá.
6. Ha már nyertél és ajándékoztál, akkor tiéd a vándorajándék embléma is, amit kitehetsz a blogodra.
7. Nem feltétel, hogy nem játszhatsz ezek után tovább, a részvétel nem kizáró ok. Rajtad múlik.


A játéknak ugyan nem feltétele, de ha van módod rá, kérlek hirdesd meg, hogy minél több jelentkező legyen.

Jelentkezési határidő: 2013. szeptember 7. (szombat)

GYERTEK JÁTSZANI!!!!

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Lenne 2 kérdésem:
    1-csak saját készítésű ékszer lehet az ajándék?
    2-csak Magyarországon lakók játszhatnak?
    üdv. kavics

    VálaszTörlés
  2. Szia Kavics!
    1. Ha jól tudom, igen saját készítésűnek kell lenni, de nem feltétel, hogy ékszernek kell lennie, lehet bármi, ha visszaköveted a résztvevőket, akkor láthatod is, hogy többféle ajándékok voltak már. (keresztszemes, játékbaba, horgolt dolgok)
    2. Mivel én sem Magyarországon lakótól kaptam az ajándékot szerintem ez sem feltétel :)

    VálaszTörlés
  3. Hello! Örülök, hogy tetszettek a kis fülik és a kulcstartó! Viszont nekem meg nagyon bejön ez a két lánc, úgyhogy jövök újra játszani!:)

    VálaszTörlés
  4. Én is nyertem már, azóta követem a játékot, s mindkét medál nagyon szép, jövök én is játszani:)

    VálaszTörlés
  5. Jól hangzik a játék, én is csatlakozom :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Én is szeretnék jönni játszani.

    VálaszTörlés
  7. Szia! Szeretnék én is játszani, ha még esedékes!

    VálaszTörlés