2012. augusztus 31., péntek

225 Angyalszárnyas játék eredménye

Köszönöm szépen, hogy ennyien jelentkeztetek a játékomra. Örülök hogy két hét alatt ilyen sokan éltetek a lehetőséggel. Összesen 33-an: 30-an a blogon és 3-an e-mailen.
Íme a sorsolás képekben:

Leírtam a neveket cetlikre :)


 Jól összekevertem a papírokat!


Íme a nyertes:


Gratulálok Cilkó, a címedet tudom :) hamarosan kézbesítem :)


A többiek, ne keseredjenek el, nemsokára újabb játék :)

Köszönöm, a szép szavakat és hogy játszottatok velem!!!!

Mert játszani jó!!!!

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok a szerencsés nyertesnek, és köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  2. áá kár hogy nem én nyertem!!
    Gratulálok a nyertesnek!!!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyertesnek!!! Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a szerencsés nyertesnek!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  5. gratu:)
    gyertek játszani, kevesen vagyunk Zsimamánál!
    http://zsimama.blogspot.hu/2012/08/vandorajandek_27.html

    VálaszTörlés